sâmbătă, 2 martie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 7. Yellow nails

Tema cu numarul sapte a colaborarilor - Yellow nails - mi-a dat ceva batai de cap, in primul rand pentru ca nu aveam nici o oja galbena... Am gasit una draguta la China Glaze - Solar Power - si am comandat-o la Beauty In The Bottle.
M-am tot gandit ce manichiura sa realizez... cu albinute, Tweety, Winnie, narcise, trandafiri galbeni, soare, floarea soarelui... Intr-un final, m-am hotarat sa incerc manichiura de catifea(velvet nails) si sa pictez o albinuta. In poze vedeti ce mi-a iesit...















 China Glaze Solar Power si catifea pentru velvet nails(galbena si maro)













Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

23 de comentarii:

  1. Ti-au iesit superb ca intotdeauna :) simpatica albinuta

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe! nici nu-mi vine sa mai fac postarea dupa ce le-am vazut pe ale tale :)) albinuta e minunata :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarata arta! Ti-a iesit superb!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce superbe sunt.. :D tare funny albinuta.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine ti-a iesit albinuta! Mi-e simpatica :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt cu gel unghiutele? Albina e divina :)))

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt! Albinuta e adorabila ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. cat de haioase sunt, mai ales partea cu velevet si albina! Super cute :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Adorabile si pufoase. O manichiura vesela si minunata. Imi plac mult detaliile de exemplu albinuta e fara cusur. Te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte reusita, dragalasa rau albinuta :)
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt foarte reusite...si ce scumpica e albinuta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. zici ca au poposit un roi de albinute pe unghiutele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ideea si modelul sunt geniale. Foarte amuzanta si cu mare impact vizual. Esti foarte talentata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Din nou manichiura ta e superba, e prea frumoasa :X

    RăspundețiȘtergere
  15. :X moaaaa :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X cum arata :x

    RăspundețiȘtergere