sâmbătă, 9 martie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 8. Animal print

La tema cu numarul opt a colaborarilor de manichiuri - Animal print - am zis sa va surprind putin si sa realizez ceva diferit... O pisicuta si-a lasat amprentele pe unghiile mele si pe urma si-a curatat labutele! :)))
Poate ar fi aratat mai ok daca nu conturam cu negru amprentele dar m-am gandit ca asa or sa iasa mai bine in evidenta... Voi ce ziceti?















 Produse folosite: China Glaze Something Sweet si Dandy Lyin' Around  (achizitionate de Aici) si catifea alba pentru velvet nails(achizitionata de Aici)




Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

26 de comentarii:

  1. Sunt asa adorabile :* si pisicuta e asa draguta
    Cu fiecare manichiura ne surprinzi din ce in ce mai multe :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, cat sunt de cute. daca le vede mama, sigur ma pune sa imi fac si eu! E fana Pisicile Aristocrate! :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) Marie e simpatica foc; eu insa n-am reușit sa-i redau ghidusenia ;)*

      Ștergere
  3. sunt adorabile, iar pisicuta pufoasa o ador :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu creeed, tu chiar poti desena orice pe unghii! Arata fantastic, sunt de departe favoritele mele din colaborare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci! Mă bucur ca v-au plăcut! Nu am aflat insa părerea voastra... daca ar fi fost mai ok fara conturul negru?! :***

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt superbe, imi plac tare mult...pisicutza e mortala :P

    mayadumitrescu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Waiiiii ce frumos si ce superba e pisicuta<3

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt absolut minunate! Imi place totul la manichiura ta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. adorabile, geniale, mai ca torc in fata monitorului :)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamneeee, e senzationala manichiura!! Arata foarte bine labutele conturate, iar pisicuta ti-a iesit wowowowow!! Si pe deasupra mai sunt si pufoase, deci o manichiura mai mult decat perfecta :X

    RăspundețiȘtergere
  11. deci cand le-am vazut asa m-am indragostit de ele:X imi plac mai mult fara puf :D :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  12. Tot ce-i cu pisicute mie imi place :D Vreau si eu pufoseniii :X :X

    RăspundețiȘtergere
  13. hi hi păcat ca nu prea rezista pufoseniile astea... daca faci si treburi gospodaresti(plus cei doi copii din dotare ;)*

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne cat imi plac. Super arata pisicuta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce draguta e pisicuta!! Sunt adorabile pufoseniile ;))

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt adorabile.. pisicuta ti-a iesit superb.. :D
    cred ca imi plac mai mult fara catifea.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Suoerb model! Cred ca ar fi fost ok si fara contur, dar chiar imi place asa. Cum ai desenat pisicuta, cu pensula pt pictat pe unghii? Ai creionat-o inainte? Mi se pare extraordinar modelul!

    RăspundețiȘtergere
  18. ce frumoase sunt nuantele si manichiura binenteles impecabila

    RăspundețiȘtergere