joi, 28 martie 2013

Gabrini Matte

Daca sunteti in cautarea unor oje mate, atunci n-ar trebuie sa ratati ojele Gabrini Matte. Eu am profitat de oferta promotionala de la CosmPedia si am achizitionat Setul de 8 oje(pretul este de 49 ron dar daca va faceti cont pe site beneficiati de reducere de 10% din preturile afisate).
Sunt necesare doua straturi pentru o acoperire perfecta. Nuantele sunt foarte frumoase si oja este rezistenta. Verdele, rozul si albastrul chiar sunt deosebite; movul este interesant! Ce ziceti?
 Kisses!




M05(verde), M07(albastru), M06(mov), M08(negru)

M01(alb), M02(roz), M03(rosu deschis), M04(rosu inchis/grena)















A bientot!

15 comentarii:

  1. sunt superbe ,,, le voi comanda si eu ,,te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar sunt foarte frumoase; peste asteptari! :**

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata chiar super, mai ales rozul ala <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte interesante la tine pe unghii ,eu mi-am luat vara trecuta tot de la Gabrini Matte Nails multimvitamin insa ale mele sunt sticlute patrate doua nuante superbe in sticluta un rosu aprins si verde inchis insa nu prea imi plac cum se vad la mine pe unghii...dar daca o sa mai faci niste modele cu ele poate am sa fur si eu de la tine :P

    RăspundețiȘtergere
  5. vai ce faine sunt toate nuantele

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe culori, sigur o sa-mi iau si eu o oja mata :P

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoase si eu am albastrul trebuie sa-mi mai iau doua nuante, sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaii cat sunt de frumoase toate!
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos se vad pe unghiile tale! Nu cred ca îți sta rău sau sa nu îți stea bine cu vrea manichiura

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu le-am gasit intr-un magazin chinezesc la pretul de 4 lei bucata,pentru toate modelele; Confetti,matte etc :D Foarte bune! de calitate :D

    RăspundețiȘtergere