joi, 7 martie 2013

Galaxy Nails

Dupa ce am purtat, timp de o saptamana, manichiura facuta cu oja liquid sand Get your number de la OPI(swatch-uri Aici) - fara sa se cojeasca nici un colt - am zis ca este timpul sa fac o schimbare si am transformat-o in Galaxy Nails. Cu tehnica buretelului, am adaugat mai multe oje si la final am facut cateva punctulete si un fel de stelute(desi seamana mai mult a fulgisori - cred ca trebuia sa fac un punct si pe urma cruce...). Data viitoare am sa mai lucrez la nebuloase si la culori insa va arat ce a iesit acum...


















Produse folosite: OPI Get your number, China Glaze Atlantis, China Glaze Solar Power, Color Club Alias, Pastel #04, Glamour #180, Sephora twinkle twinkle, Farmasi #031, Coral prosilk #115, Glass look top coat, acril alb.







A bientot!


9 comentarii:

  1. Superbe unghiutele! Esti foarte talentata.

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe ♥ Mie nu mi se par fulgisori ci stele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca va place... eu stiu ca se putea sa iasa si mai bine... ; )**

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-au iesit superbe :) daca asta e o prima incercare nu pot sa imi imaginez ce o sa iasa dupa mai multe incercercari

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Prea frumosss sa nu iti doresti un asa model pe unghiutze:) pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Arată foarte frumos unghiutele tale. Mie nu îmi iese deloc manichiura cu buretelul si cred ca ai putea face un tutorialul pt persoane ca mine

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt extraordinare, fantastice, imi plac la nebunie :X

    RăspundețiȘtergere