duminică, 17 martie 2013

Mirror, mirror...

Astazi va prezint Layla Mirror Effect #01 Metal Chrome! Este pur si simplu superba! Efectul de oglinda este perfect dupa o singura aplicare. Cred ca arata mai bine pe unghii naturale sau peste unghii cu gel a caror intretinere a fost facuta recent, pentru ca se vad denivelari, zgarieturi, orice imperfectiune a unghiilor. Se zgarie destul de usor, de aceea am combinat-o cu o oja mata(vroiam de mult timp sa incerc aceasta manichiura). Dupa parerea mea, oricum merita achizitia ei!









In combinatie cu Layla Softouch Effect #12 Noir Touch. Ambele oje le puteti comanda la Beauty In The Bottle.






A bientot!

10 comentarii:

  1. Superba oja si foarte frumoasa combinatia cu negru mat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-ai combinat perfect! Îmi place mult cum se vede oja oglinda

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor,am aceasta oja pe stoc! Intr-adevar este superba! Daca va intereseaza,o gasiti aici : https://www.facebook.com/ankoshop
    O saptamana cat mai frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,
    Eu mi-am comandat de aici : http://anko.ro/categorie-produs/layla/ Layla Mirror Effect au mai multe nuante si eu,personal,sunt multumita de ea.
    Si m-a tinut mai mult de o seara.Acum conteaza si cata grija ai de unghiile tale.
    Sincer, o recomand si e chiar de efect.

    RăspundețiȘtergere
  5. #CONCURS: Castiga o oja Layla Mirror Effect 01 Metal Chrome (http://bit.ly/16dIgDX) de la ANKO | www.anko.ro!

    Uite ce trebuie sa faci pentru a castiga!
    • DA LIKE paginii de Facebook ANKO (www.fb.com/ankoshop)!
    • DA SHARE acestei poze pe wall-ul tau!
    • CONFIRMA printr-un comentariu la aceasta poza ca participi la concursul nostru!

    Castigatoarea va fi aleasa prin tragere la sorti cu ajutorul site-ului www.random.org si anuntata pe data de 1 septembrie.

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase..poti sa ne spui si un pret?

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte faina ideea! Superbe ojele, le-am descoperit si eu de curand si se pot cumpara de pe site-ul Layla Cosmetics la un pret rezonabil, 45 RON. http://laylacosmetics.ro/cosmetica/categorie-produs/mirror-effect/
    Felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere