duminică, 31 martie 2013

Zoya Pixie Dust

Astazi am vrut sa va arat swatch-uri cat mai reusite la Zoya Pixie Dust Godiva si Nyx insa m-am accidentat la degetul mic si am o bubita urata pe care am incercat sa o acopar cu scris...
Sunt primele mele oje Zoya(am achizitionat si Jacqueline care este absolut superba) si sunt incantata de calitatea lor! Textura este de liquid sand insa mult mai fina fata de cele de la OPI. Am aplicat doua straturi, fara top coat. Godiva chiar ma duce cu gandul la un nisip fin iar pe Nyx o vad aplicata cu top coat, ca un val care atinge plaja... D'abia astept sa incerc o astfel de manichiura! Kisses





Zoya Pixie Dust Godiva si Nyx(pe inelar) - achizitionate de Aici

















A bientot!

13 comentarii:

  1. Ambele sunt divine, dar Nyx e preferata mea, ma gandesc sa mi-o comand si eu <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place Nyx deoarece albastrul este culoarea mea preferata(cu toate nuantele lui); Godiva este geniala - zici ca ai băgat unghiutele in nisip! <3

      Ștergere
  2. sunt de vis ojele astea si eu vreau ma tenteaza NYX :)

    RăspundețiȘtergere
  3. What i don't understood is if truth be told how you are now not actually a lot more neatly-preferred than you might be right now. You are very intelligent. You know thus considerably in the case of this matter, made me personally believe it from numerous various angles. Its like women and men aren't interested until it's one thing to do with Woman gaga! Your personal stuffs outstanding. Always maintain it up!

    Also visit my web site :: cheap nike air max 95

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau si eu godiva...de unde pot face rost?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Am scris in postare de unde le-am achizitionat(click pe link... ; )*

      Ștergere